ŠPO, LUM, GUM IN GOS
ŠPORT
1. TEDEN (23.3 -27.3.2020)
1. TEDEN (23.3 -27.3.2020)
Preden začneš z učenjem, vsako jutro malo telovadi ;)
Z miško klikni na:
KLIK DO TELOVADBE ;)
Predmet šport boste v teh dneh prilagodili tako, da bom vam ljubše, dosegljivo... Učiteljice vam bomo na to stran dajale kakšne namige, nove posnetke... vi pa si vse prilagodite glede na čas in prostor ;) Pri tem upoštevajte navodila vlade o omejevanju gibanja, da ne boste ogrožali svojega zdravja in zdravja drugih ljudi.
TOVARNO ŠPORTNIH IDEJ NAJDEŠ NA NASLEDNJI STRANI:
(klikni na ideje za telovadbo doma)
TELOVADBA DOMA
2. TEDEN (30. 3 -3. 4. 2020)
V tem tednu smo ti pripravile veliko vadb, s pomočjo katerih se boš lahko razgibal/a. Lahko pa se še vedno vračaš nazaj - na posnetke iz prejšnjega tedna ;-) ;-) ;-)
GREŠ ZRAVEN V FITNES? SI ZA? 👊👊👊💪💪💪💪😱😱😱
PRIDI😀
KLIKNI NA:
KLIKNI NA:
Se še spomniš podajanje, lovljenje, sprejemanje rokometne žoge pri športu?
Najbolj zabavna pa je bila igra rokometa SEDE, kajne?
Tudi doma lahko vse elemente ponoviš tako, da si prilagodiš (manjša in lažja žoga ali balon, dvorišče...).
V pomoč ti naj bodo naslednji posnetki:
Poglej kaj je za nas pripravil učitelj Simon :) :) :)
VADBA PO ČRKAH TVOJEGA IMENA
Pod vsako črko se skriva določena vaja. Za izvajanje vaj uporabi svoje ime, nato še priimek.
Če kdo želi, lahko poskusi narediti tudi vse vaje po vrsti abecede. V tem primeru bo trening visoko intenziven. 😊
A – 20x dvig trupa (trebušnjaki) M – 20 sekund visoki skiping
B – 30 sekund sed ob steni N – 10 sklec
C – 15x dvig nog in trupa (zapiranje knjige) O – 1 minuta tek na mestu
Č – 10 sklec P – 20 počepov
D – 20 sekund visoki skiping R – 20x dvig trupa (trebušnjaki)
E – 20 počepov S – 20 sekund nizki skiping
F – 2 minuti tek na mestu Š – 12 sklec
G – 2 minuti tek na mestu T – 30 sekund sed ob steni
H – 40 sekund pajac poskoki (jumping jack) U – 40 sekund pajac poskoki (jumping jack)
I – 20 sekund nizki skiping V – 20 sekund visoki skiping
J – 15x dvig trupa (trebušnjaki) Z – 1 minuta tek na mestu
K – 1 minuta tek na mestu Ž – 30 sekund sed ob steni
L – 10x dvig nog in trupa (zapiranje knjige)
In še vadba s pravljico za sprostitev 😌😊Klikni na:
LIKOVNA UMETNOST
1. TEDEN (23.3 -27.3.2020)
Poklikaj na spodnje povezave in si oglej še nekaj ustvarjalnih idej, ki se jih v teh dneh lahko lotiš..
1. TEDEN (23.3 -27.3.2020)
LUM poveži tudi z ostalimi predmeti, zato si vzemi čas in povzetke v zvezkih opremi s svojimi risbicami, ki naj bodo povezane z učno snovjo.
Učiteljice smo ti pripravile nekaj ustvarjalnih idej, ki se jih lahko lotiš, ti pa si prilagodi glede na čas, material in sposobnosti... Želimo ti veliko ustvarjalnosti in čudovitih idej ;)
MANDALA IZ NARAVNIH MATERIALOV
Poklikaj na spodnje povezave in si oglej še nekaj ustvarjalnih idej, ki se jih v teh dneh lahko lotiš..
2. TEDEN (30. 3 -3. 4. 2020)
METULJ - SIMETRIJA
Povežimo
se in stopimo skupaj!
Povej
prijatelju, da misliš nanj, da mu želiš le najboljše in da mu
pošiljaš upanje.
Povej
to celemu svetu.Kako?
Pošlji
v svet metulja upanja.
Metulj
na tvojem oknu ali balkonu bo pozdravil in razveselil tvoje
prijatelje, znance, sošolce, učitelje in cel svet!
Prinesel
jim bo upanje in tvoje pozdrave!
Si
za? Skupaj zmoremo!
Najprej si oglej filmček:
POTREBUJEMO:
- BEL PAPIR
- SVINČNIK
- ŠKARJE
- LEPILO
- ŽICO
- LESENO PALICO
- BARVICE (FLOMASTRE, BARVNI PAPIR…)
1.KORAK
Papir
prepognemo. Nanj narišemo obliko polovice metulja in izrežemo.
2.KORAK
Papir
razgrnemo in na obeh straneh pobarvamo/ okrasimo metulja.
Da
bosta krili res enaki /simetrični, si pomagaj s prepogibom.
3.KORAK
Prilepimo
tipalke (vejice, papir...)
4.
KORAK
Metulja
pritrdimo na okno, kjer ga bodo videli vsi.
Metulj
POZDRAVLJA PRIJATELJE, ZNANCE,
SOŠOLCE, UČITELJE, VSE, Sporoča:
JAZ SEM DOBRO, BODI ZDRAV, OSTANI DOMA.
SOŠOLCE, UČITELJE, VSE, Sporoča:
JAZ SEM DOBRO, BODI ZDRAV, OSTANI DOMA.
LAHKO
TUDI TAKO…
- Obrišemo prvega in izrežemo. Vsakega okrasimo na eni strani.
- V sredino obeh kril prilepimo palico in tipalke. Krili zlepimo in metulja pritrdimo na prosto.
In
še izziv!
Ali
sta krili res enaki / simetrični?
***
Če pa ti ostane kaj časa, se lahko še in še
"simetričnega" ustvarjanja. Izberi si katerokoli žival
in jo poskušaj narisati v simetriji. Na primer leva?
🙉😀
IN ŠE POGLED V ZVEZKE👀👀👀
Ob koncu tedna pa si uredi zvezke s svojimi ustvarjalnimi ilustracijami:
Pravljica
Mala morska deklica (ilustracija v zvezek za slovenščino)
Kamnito
in koščeno orodje, situla ali vedro (risanje v zvezek za DRU)
Rimski
vojak – legionar (risanje v zvezek za DRU)
Termometri
(risanje v zvezek za NIT)
SI ZA DODATEN IZZIV?💪💪💪
OBJEMIMO SE MALO DRUGAČE
Kako
bo delo potekalo? ✓ Nadeni si udobna oblačila, primerno obutev in
nasmeh na obraz. ✓ Pojdi v bližnji gozd, na barje ali na bližnji
hrib. ✓ Naberi različne naravne materiale, ki jih boš
potreboval/a za svoj izdelek (vejice, odpadlo listje, kamni, trava,
cvetlice ipd.) ✓ Ko prideš domov, si umij roke in zaščiti
delovno površino s časopisnim papirjem. Na časopisni papir položi
podlago (večji karton/lepenko/bel risalni list). ✓ Iz nabranih
naravnih materialov izdelaj likovni motiv: PORTRET SEBE IN SVOJIH
NAJBLIŽJIH. ✓ Fotografiraj izdelek – lahko tudi sebe poleg
njega, da bomo vsi vedeli, kdo je umetnik! ☺ ✓ Fotografijo pošlji
učiteljicam.
Želimo ti, da ob delu uživaš, prepustiš domišljiji prosto pot in za
trenutek pozabiš na vse ostalo.
Skupaj s starši se spomnite ene slovenske ljudske pesmi (o pomladi, o pticah, o zeleni travici, o sončku…). Zapišite jo v notni zvezek in jo ilustrirajte. Ko bomo zopet skupaj, jo boste predstavili.
*Lastna
glasbila: zvoke spodbujajo in ustvarjajo različni telesni gibi:
ploskanje, tleskanje, topotanje, trkanje ...
**Improvizirana
zvočila: izdelamo jih po lastni zamisli iz najrazličnejših
materialov, ki so nam na razpolago: orehi, kamni, škatle, pisala,
kozarci…
2. TEDEN (30. 3 -3. 4. 2020)
Gospa učiteljica Mija, profesorica glasbene umetnosti na naši šoli, ima za vas predlog:
Ema
Kotnik prepeva in objavlja svoje posnetke!
Poglejte
si jih in ji čestitajte! Zelo lepo!
blob:https://www.facebook.com/7ee3f033-ba30-4fc0-9ab0-2a9937c15060
blob:https://www.facebook.com/078344da-4b34-4145-a92d-eb033f6d39fd
Zdaj
pa še vi zapojte pesmico Zemlja pleše. Najdete jo v delovnem zvezku
na str. 57.
Če
imaš kodo za DZ jo aktiviraj, da boš lahko poslušal in si odprl
klavirsko spremljavo.
Klikni
in na ves glas zapoj.
Ob
tej glasbi si izmisli ples.
Če imaš možnost, se posnemi in ga pošlji gospe Miji na mail v eAsistenta
Ne
pozabi prepeti vseh pesmic, ki smo se jih naučili.
Oglej
si tudi delček oddaje IZODROM,
ki jo najdeš na
spodnji povezavi
https://4d.rtvslo.si/arhiv/izodrom-posebna-oddaja-za-otroke/174680102
Če
si ne boš želel ogledati cele oddaje, nič hudega. Nas zanima del
od 12:04
sekunde naprej.
Najprej
poglej odlomek o ČIKABUMŠČINI (od 12:04 sekunde naprej) in sodeluj
z glasbenikom Bojanom Cvetrežnikom.
Potem
pa odgovori na spodnja vprašanja in odgovore zapiši v glasbeni
zvezek pod naslov:
GLASBENA
SODELOVALNICA 1
Odgovori
na vprašanja, ki izhajajo iz te oddaje:
1. Kaj
je ritem?________________________
2. Kako
smo mi poimenovali ČIKABUMSKE zloge? T _, T_ - T_,
3. Kako
smo poimenovali TIŠINO v glasbi?_________________
4. Nariši
celinko, polovinko, četrtinko in dve osminki
1. UČ, str. 46, 47 – naslov PREJA IN SUKANEC- preberite vsebino, izpišite ključne besede ali naredite povzetek v obliki miselnega vzorca ali v obliki alinej ali…..
S
starši pa lahko s sukancem zašijete gumb, lahko si iz blaga
izrežete glavo živali, ji z zašitim gumbom ustvarite oči, usta,…
Če znate poslikajte izdelek in nam pošljite, da bomo videle, kaj
ste ustvarili. Lahko pa izdelek prinesete v šolo, ko bomo spet nazaj.
KAKO ZAŠITI GUMB?
PA SI POGLEJMO S KLIKOM NA NA SPODNJO POVEZAVO...
TE ZANIMA KAKO SO ŠIVALI FIRBCOLOGI? KLIKNI NA SPODNJO POVEZAVO ŠIVANJE...
TEMA:
Oblačila
in tekstilni izdelki (naslov
v zvezku)
DU,
str. 62-67
NAVODILO:
- Preberite besedilo, ki je na 6 straneh.
- Naredite povzetek v obliki miselnega vzorca: ključne besede so lahko modri podnaslovi (7 podnaslovov je) in k njim bistvene podatke.
- Miselni vzorec dopolnite z risbicami ali nalepljenimi sličicami.
- V zvezek prepišite Povzetek in odgovorite na vprašanja – zapišite.
Comments
Post a Comment